İçeriğe geç

Türk Halkı Internette En Çok Ne Izliyor

Türk halkı internete en çok ne izliyor?

Medianova verilerine göre, TV kanallarının web sitelerinde en çok izlenen videolar yüzde 66,9 ile diziler. Dizilerden sonra en çok izlenen programlar yüzde 22,6 ile yarışmalar, yüzde 7,2 ile spor ve yüzde 3,2 ile eğlence programları.

Türk halkı olarak en çok hangi içeriği izliyoruz?

Türkler için oyun ve dizi izlemek önemlidir ve ilk sırada yer alır. Kadınlar romantik dizileri izlerken, erkekler gerilim dizilerini tercih eder. Üçüncü sırada ise haberler yer alır.

Türk halkı olarak internette daha çok hangisini izlemeyi tercih ediyoruz?

Türkiye’de aktif internet kullanıcılarının en büyük kültürel aktivitesi video izlemektir. Haber okumak video izlemekten sonra ikinci sıradadır.

Türk halkı genellikle internetten ne satın alıyor?

Türklerin online alışveriş eğilimlerini inceleyen Masterindex’e göre, Türkler çoğunlukla elektronik eşya ve uçak bileti alışverişlerini online olarak yapıyor.

Türkler en çok hangi sosyal medya kullanıyor?

YouTube ve Instagram ise Türkiye’de sosyal medyanın zirvesinde yerini alıyor ve 57.10 milyon kullanıcıyla YouTube’un hemen ardından geliyor. Sadece 400.000 kişilik farkla ikinci sırada yer alan bu platform, görselliği ön planda tutarak kullanıcıların dikkatini çekiyor.

İnsanlar internetten en çok ne satın alıyor?

İnternette en çok satan ürünler listesi | E-ticaret sıralamasıEn çok satan internet ürünleri sıralaması1Yiyecek ve bakkaliye harcamaları2Giyim, aksesuarlar, ayakkabılar3Telefon ve aksesuarlar (kablosuz kulaklık, şarj cihazı, kılıf, powerbank)4Kozmetik, kişisel bakım ve makyaj ürünleri11 satır daha

Türk halkı olarak en çok hangi film türünü izlemeyi tercih ediyoruz?

Ülkemizde komedi filmleri ön planda: “Sinemaseverlerin diğer türlere oranla en çok tercih ettiği film türü macera ve komedi filmleri olurken, üçüncü sırada ise korku filmleri yer alıyor.”

Türk halkı olarak en çok hangi uygulamaları kullanıyoruz?

Türkiye’nin en çok kullanılan mobil uygulamalar sıralamasına baktığımızda sıralamanın şu şekilde olduğunu görüyoruz: WhatsApp, YouTube, Facebook, Instagram, Google Haritalar, Messenger, e-Devlet, Sahibinden, Twitter, Letgo, Garanti BBVA, LinkedIn, TikTok, Yapı Kredi, Türkiye İş Bankası, Yandex Haritalar, n11, Trendyol,…

Türk halkı olarak en çok hangi sosyal medyayı kullanıyoruz?

İnsanların %82.0’ı WhatsApp kullandı. En çok kullanılan sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları %82.0 ile WhatsApp, %67.2 ile YouTube ve %57.6 ile Instagram oldu.

Türk halkı olarak ortalama bir günümüzü kaç saat internette geçiriyoruz?

Türkiye’de günlük internet kullanımı 6 saat 57 dakikadır. Yediden yetmişe kadar hepimiz dünya ortalamasından bir saat daha fazla zamanımızı internette geçiriyoruz, toplamda 6 saat 57 dakika. 42 ülke arasında 20. sıradayız.

Türk halkı olarak izlediğimiz dizilerde en çok hangisine önem veriyoruz?

Katılımcıların yüzde 68,9’u televizyon dizileri ve dergi programlarının genel olarak çocukları ve gençleri kültürel değerlerden uzaklaştırdığını savunurken, yüzde 82,4’ü televizyon kanallarının Türk tarihi, mimarisi, müziği, edebiyatı ve sanatına yönelik daha fazla yayın yapması gerektiğini vurguluyor.

Türk kadınları televizyonda daha çok hangisini takip etmektedir?

Araştırmalara göre kadınların televizyonda en çok izlemek istediği programlar yerel diziler, sağlık programları ve haberler. En az beğendikleri programlar ise evlilik, kadın, magazin ve spor programları.

Türk halkı en çok nereden alışveriş yapar?

En popüler alışveriş sitesi: Trendyol Verilere göre Trendyol, Türkiye’deki e-ticaret pazarının yüzde 27’sine sahip. Hepsiburada yüzde 17’lik pazar payıyla ikinci sırada. N11 yüzde 9’luk payla üçüncü sırada. Gittigidiyor yüzde 4, Migros ise yüzde 2’lik pazar payına sahip.

Türk halkı olarak en çok hangi ürünler satın alıyoruz?

En sık satın alınan ürünler ise sırasıyla meşrubat (yüzde 29), bisküvi, kek, waffle (yüzde 13), kahvaltılık ürünler (yüzde 12), ekmek (yüzde 11) ve kuruyemişler (yüzde 5) oldu.

Kadınlar en çok ne satın alır?

Kadınların giyim dışında en çok satın aldığı ürünler arasında bebek bezi, çamaşır ve temizlik ürünleri, tabak ve mutfak eşyaları yer alıyor. Kitap alışverişleri ve okul malzemeleri de kadınların en çok tercih ettiği seçenekler arasında yer alıyor.

Türk halkı olarak en çok hangi film türünü izlemeyi tercih ediyoruz?

Ülkemizde komedi filmleri ön planda: “Sinemaseverlerin diğer türlere oranla en çok tercih ettiği film türü macera ve komedi filmleri olurken, üçüncü sırada ise korku filmleri yer alıyor.”

Türk halkı sosyal medyayı en çok ne için kullanılır?

Katılımcıların sosyal medyayı kullanmalarının temel nedenlerine baktığımızda; %24’ü boş zamanlarını değerlendirmek, %22’si eğlenmek, %18’i yeni şeyler öğrenmek ve %14’ü ise arkadaşlarıyla iletişimde kalmak için sosyal medyayı kullandığını söyledi.

Erkekler internetten en çok ne alır?

Erkeklerin yüzde 69,3’ü giyim, ayakkabı ve aksesuar satın alırken, yüzde 48,9’u restoran, fast-food zinciri ve gıda hizmeti şirketlerinden sipariş verirken, yüzde 37,2’si ise market alışverişi yaptı.

Türk halkı olarak en çok hangi sosyal medyayı kullanıyoruz?

İnsanların %82.0’ı WhatsApp kullandı. En çok kullanılan sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları %82.0 ile WhatsApp, %67.2 ile YouTube ve %57.6 ile Instagram oldu.

Tavsiyeli Bağlantılar: Kuran Neden Yazıya Geçirildi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hipercasino şişli escort deneme bonusu
Sitemap